تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عكس كاميون هاي ايران-46 و آدرس alivolvo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.
اینم یه عکس با کیفیت از آکتروس نسل جدید که توسط آقا احمد گرفته شده...
خیلی ممنون احمد آقا.
نظرات شما عزیزان:
احمد
ساعت15:45---7 شهريور 1393
آره حسام جان ریتاردر در هر دو مدل 5 زمانه هستش و فرق نمی کنه فول یا غیر فول اما به نظر من عوض کردن اف اچ با اسکانیا کلاس جی کار درستی نیست یا 420 آر های لاین بگیرید یا 470 آر تاپلاین با اینکه سری جدید اسکانیا جی من تو اینترنت دیدم تا 410 هم العان تو ایران هستش ولی بازم پیشنهادم کلاس آر اسکانیا هستش کسی که اف اچ 460 نشسته کلاس جی اسکانیا هیچ لذتی بهش نمیده که هیچ من فکر میکنم پشیمون هم بشه از خرید اسکانیا حالا بازم فکراتونو بکنید اسکانیا حرفی برای گفتن پیش ولوو نداره غیر از زیبایی پس حالا که مجبور یا تمایل به خرید اسکانیا دارید بهترینش رو بخرید حداقل پشیمون نشید از تعویض ولوو با اسکانیا البته یه چیز دیگه هم بگم اگر کلاس جی اسکانیارو برای مسافت کوتاه در ایران میخواید بد نیستش ولی اگر برای مسافت طولانی یا رانندگیهای طولانی مدت در هفته نه
حسام
ساعت15:52---6 شهريور 1393
ممنون از توضیحاتتون اقا احمد خیلی ممنون فقط این قسمتشو متوجه نشدم ماشین شما ریتاردرش 5 زمانه بود یا نه؟
والا ما خودمون اف هاش460یخچالی داریم خیلی راضی هستیم طوری که بابام اصلا دلش نمیاد عوضش کنه ولی بنده خودم به شخصه از اسکانیا سری جی خیلی خوشم میاد
Ahmad
ساعت2:38---6 شهريور 1393
جواب دوست آملی شرایط کار در اینجا هم سخت و هم آسون چون اینجا مرز نداره در نتیجه خیلی راحت از اروپای شرقی وارد المان میشن و در ضمن آلمان کشوری هستش که در وسط اروپاست یعنی یجورایی اصلا محور اصلی و ترانزیتی اروپا هستش حقوق رانندهای تریلی اینجا خوبه بین 2 تا 3500 یورو در ماه بستگی به مسیر کارشون داره. اما ساعت کاریشون فقط 8 ساعت در روزه نه بیشتر اما اروپای شرقی رانندهاش مثل رانندهای ایران کم درآمدن و با ساعت کاری بالا کار میکنن البته تو آلمان اجازه بیشتر از 8 ساعت رانندگی اصلا هیچ ماشین سنگینی نداره اما بخاطر وضع مالی بدشون دزدی زیاد میکنن از ماشینای دیگه و همینطور آدم کشی . شرایط هم باید حتما گواهی نامه پایه یک ایران رو داشته باشی تازه باید ترجمه کنی دوباره امتحان بدی بعد گواهی نامه بگیری در صورت داشتن گواهینامه در ایران فقط 2 هزار یورو خرج داره اما اگر نداشته باشی 10 الی 11 هزار یورو خرج گواهینامست اگر گواهینامه ایران داشته باشی هزینه گواهینامتو میتونی از اداره کار یا محل کاری که میخوای اونجا کار کنی بگیری در غیر اینصورت خیلی سخت میشه کسیو یا شرکتیو پیدا کرد که این هزینه سنگینو پرداخت بکنه
احمد
ساعت2:23---6 شهريور 1393
در جواب دوست عزیزمون آقا حسام باید بگم جی 380 مال من سری اول و مدلش آخر 2009 بودش و فول اما بعد از مال ما تبدیل شد به دو سری فول و نیمه فول سقف بلند و نرمال که اسم دقیق شونو العان یادم رفته اما فرقش در دندها و یکسری امکاناتش بود به عنوان مثال فول 6 دنده داشت 1 دنده سنگین و عقب همراه با اور در تمام دندها و ریچاک اما نیمه فول 8 دنده بدون اور با ریچاک فول پرزکتور روی سپر کامل داشت اما نیمه فول اصلا نداشت یا اگر داشت فقط یک جفت داشت ریتاردر اما در هر دو 5 زمانه هستش و اما توصیه من برای کامیون کشنده یا تریلی یه رنج قدرتی داره از دید من زیر 370 ضعیف 370 تا 450 خوب و از 450 تا 580 عالی و از اون به بعدش فوق العادست حالا تصمیم با خودتون اما سواری 420 بهتر از 380 هستش اتاقشم یه کوچولو بلندتره چون ما شرکتمون 420 با کلاچ سری اول و بدون کلاچ سری دوم هم داشت با اینکه اتومات بودن اما ماشین من تو سینه کش حریفشون نمی شد اما از حق نگذریم اف اچ یه چیزه دیگست حیف که سایپا دیزل خرابش کرده پشت اسکانیا میشینی انگار پشت پراید نشستی هر بادی تکونت میده
حسام
ساعت15:24---5 شهريور 1393
اره این یخچال نیست چون موتور نداره-عجب آکتروس خوشگلی ممنون از آقا احمد و آرش خان
آقا احمد یه خورده توضیح میخواستم درباره کشنده اسکانیا جی380 که رانندش بودید و عکسش تو وب هست چطور ماشینی بود ریتاردرش چند زمانه بود و....ممنون میشم اگه بهم بگید
سلام برار خوبی؟تی احوال چطوره؟
جاده ی موفقیت سر راست نیست
پیچی وجود دارد به نام شکست
دور برگردانی به نام سردرگمی
سرعت گیر هایی به نام دوستان
چراغ قرمز هایی به نام دشمنان
چراغ احتیاط هایی به نام خانواده
تایر های پنچری خواهید داشت به نام شغل
اما اگر یدکی به نام عزم داشته باشید
موتوری به نام استقامت
و راننده ای به نام خدا
به جایی خواهید رسید که موفقیت نام دارد.
بچه آمل
ساعت13:50---5 شهريور 1393
ایول خیلی قشنگه.دم همتون گرم.راستی احمد اقا شرایط رانندگی اونجا چجوریه؟یکی از بچه های آمل هم اونجاست.رانندس.وضعش همه جوره عالی شده.ولله باید چه شرایطی داشت که بشه اونجا رانندگی کرد
احسان ان10
ساعت13:45---5 شهريور 1393
خوشگله مرسی ان10 بذارید
احمد
ساعت13:10---5 شهريور 1393
بنز اکتروس 1845 متعلق به شرکت حمل و نقل ( هارت مان ) به فارسی معنیش میشه ( مرد دشوار و سخت ) هستش که یکی از شرکتهای حمل و نقل پولدار و معروف آلمانه ماشیناش همه صفره و فقط بنز در ضمن این ماشین تریلیش یخچال نیستش فقط کانتینه پاسخ:
خیلی ممنون آقا احمد واسه توضیح کاملتون.
باعرض سلام به وبلاگ خودتون خوش آمدید.اميدوارم ازمطالب ديدن كنيد ومورد رضايتتون باشه وخوشتون بياد.هدف من ازدرست كردن اين وبلاگ جمع كردن عكس سالارهاي ايراني هستش با کمک دوستان خوبم فقط نظریادتون نره...اگه کاری هم دارید تو قسمت نظرات بگید یا ایمیل بدید.....
ايميل علی:ali_volvo1995@yahoo.com
ایمیل آرش:arash.darzi@yahoo.com
ایمیل حامد:hamedbabakan@chmail.ie